Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

Extra OL-träning sö 30/10 i Enköping, samling 10.00 Orientalen

Hej!
Lite sent kommer här en inbjudan till extraträning på OK Enens karta från i söndags.

Samling: Orientalen 10.00 för att packa in oss i bilar.
Eller vid målet, norr om Enköpings regemente ca 10.30: https://www.hitta.se/kartan/partner?s=04f95cd1

Träningen är i första hand för ungdomarna 9-16 år, men andra kan också hänga på.
Min plan är att de ungdomar som vill, kan ta träningen som en träningstävling och kanske jämföra sträcktider med OK Enens tävling. Ta med SI-pinne om vi skulle hinna få ut enheter.
Jag och ev någon mer ledare springer iväg några minuter innan och hänger ut kontrollerna. Sen kan vi hjälpas åt lite att ta in kontroller efteråt.

Anmäl senast lördag 15.00 om ni kommer, samt önskemål om bana.
Preliminärt kommer dessa banor finnas: HD10, HD12, HD14, H16, D16, samt Långa (ca 4,5-5 km)

OBS! Jag vill absolut inte att ungdomarna "tjuvtittar" på OK Enens Livelox från i söndags, för då blir en del av teknikmomentet förstört.

Mvh/Johan Sundén, ungdomsledare

jfsunden@gmail.com

Kommentarer

• Hej!
    Vidar vill gärna hänga på, men vi tar upp vår båt på söndag och kan tyvärr inte skjutsa. Finns det möjlighet att Vidar får plats i bil ifrån Orientalen vore det kanon.
    //Emma Gimberg

• Martin S och Sixten T kommer och vill springa Långa.

• redigerade October 28

1st HD12, 2st HD14, 1st H16 till Noring

• Palm vill ha 3 H16 och vi har plats för Vidar och en till om det behövs

• En HD14-karta till Frida. Vi har 3 platser kvar i bilen om det behövs.
  • Långa, Karin Andersson.

• 2 HD10 och en lång.
    Sofi
  • Jonas J-T långa.
  • Amberntsson önskar 1 HD12 och 1 H16
  • Vidar vill springa H16. Tusen tack för att han kan åka med er, familjen Palm.
  • Bra kämpat idag! Fint väder och trevlig terräng.

Jag har inte lyckats exportera sträcktider od från klubbens Nokia-telefon (grrrrr!)
    Tog några bilder på de resultat som funkade bäst och försöker bifoga dem här.

Mvh/Johan
    S

Logga in eller registrera för att kommentera.