Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

Intresseanmälan till SM medel och stafett i Boden 26-29 augusti!

redigerade June 14 i Anmälan till Aktiviteter
Hej!

Vi hoppas på att SM-tävlingarna i Boden kommer att kunna genomföras enligt plan mot slutet av sommaren och vill därför nu ta upp intresseanmälan för att delta.

Det är tre tävlingar över tre dagar, kval och final medeldistans, samt stafett med tre löpare i varje lag. Vi planerar att delta med ett damlag och ett herrlag i skrivande stund, men vi vill som sagt ta upp intresseanmälningar först innan vi bestämmer truppen.

Enligt våra beräkningar kommer vi att kunna skicka 8-9 löpare. En eller två ledare kommer att följa med.

Resan sker med flyg från Arlanda till Piteå på torsdag den 26:e och åter söndag kväll den 29:e. Vi får återkomma med info om boendet.

Anmäl ditt intresse av att springa i tråden nedan så snart som möjligt. Vi som är elitsamordnare återkopplar sedan individuellt om hur laguttagningen ser ut.

Karin och Hans

Kommentarer

• Klara anmäler intresse :)
  • Kalle anmäler också intresse!
  • Sixten anmäler intresse

• Maja är intresserad och Malena kan vara ledare.
  • Påminner om att anmäla intresse nu och inte hala och dra på detta, vi behöver boka upp flygbiljetter inom kort!
  • Piet är nog också intresserad
  • Amanda är intresserad:)
  • Finns det möjlighet att SSOK:s enda löpare kan samordna sin resa med er? Rebecka vill springa och vi står såklart för alla kostnader, men det blir ju roligare för henne att åka tillsammans med er, finns behov så åker vi såklart med som ledare. Återkoppla gärna till mig inom kort så att vi vet.

• Stefan T kan vara ledare om det behövs.
  • Det är klart vi samordnar med Rebecka! Malena och jag ska titta på flygbokningen måndag kväll. Vi återkopplar då.
  • Tack Stefan, jättebra! Det löser sig nog med ledare men bra att veta ifall att.
  • Jag är intresserad av att springa men kommer inte behöva flyg då jag bor i Boden den närmaste tiden /Martin
  • Sixten T är också intresserad.
  • Hej alla!

Ursäkta att det här drog ut på tiden. Vi har fått strul med SAS och de flygvouchers som ska användas. Ärendet ligger nu hos SAS och vi väntar ivrigt på att de tar tag i frågan.

Hör av oss igen så snart vi har närmare besked att ge. Bokningen administreras av Malena och Karin Å.
  • Nu stänger vi denna tråd. Information har nu gått ut via mejl till alla 😌🌞.
Logga in eller registrera för att kommentera.