Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

Vattenlöpning introduktion

Vi har några skadade löpare i juniorgruppen. Därför kommer vi att köra en gemensam genomgång av den alternativa träningsmetoden vattenlöpning. Elitlöpare har med vattenlöpning kunnat hålla formen och presterat som om de inte varit skadade. Andra kör den som en skonsam alternativ träningsmetod.
På onsdag kväll kommer jag att köra ett gemensamt vattenlöpningspass för intresserade. Vi samlas ca 19:30 vid Kristiansborgsbadet. Max 8 personer kan delta (Johan + 7 ytterligare). Det finns en åldergräns på 18 år men vi har fått dispens att ta in de som är födda 2004. Vattenbälten finns att låna på badhuset. Inträde 70:- Anmälan nedan, blir vi fler än 8 så finns möjlighet att köra fler gånger. Skadade löpare har förtur.

Jag återkommer om den exakta samlingstiden.

/Johan Ahlström

Kommentarer

• Johan & Lucas kommer

• Klara kommer!
  • Låter som något för en artros-gubbe. Jag är med om det är OK och det finns plats. Har ju i alla fall åldern inne😜
    /Stefan
  • Andreas kommer gärna!
  • Tamás kommer, om det finns plats.

• Maja vill vara med
  • Piet är också gärna med.

• Martin kommer väldigt gärna om det finns plats.

• En skadad gubbe hänger gärna på om möjligheter finns.

//Johan
  • Var det någon som nämnde artros ... Här är en till som gärna testar allt för att bli bättre i höften. Men jag är ödmjuk och ställer mig långt bak i kön. Jag vill inte ta upp plats för mer aktiva i föreningen. Och åldern är ju inget problem, om det inte finns någon övre gräns :-)

• Amanda kommer gärna om det finns plats
  • Kul att intresset var så stort inför kvällen. 12 anmälda. Eftersom vi max få vara 8 st i gruppen så kommer en uppföljning samma tid nästa vecka för de som inte fick plats denna gång och för de som vill träna i grupp igen.
    Stefan hoppar över kvällens träning så de som fick plats idag är:
    Johan
    Lucas
    Klara
    Andreas
    Tamâs
    Maja
    Piet
    Martin

Samling 19.15 entrén. Jag köper ut 10 klippkort så blir kostnaden 60:-/pers. 19.30 börjar träningen/genomgången. Träning till till 20.40. 21.00 stänger badhuset.

Till nästa vecka har Stefan, Johan, Göran och Amanda förtur.

/Johan

Logga in eller registrera för att kommentera.