Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

LÖRDAG 1/8 Favorit i repris: Retroträning O-ringen 1991 Etapp 4 H16A2-banan

Hej igen!

Nu har vi hunnit avverka H12-banan samt en av H14-banorna. Nu är det dags för en av H16-banorna. Den är precis som H14-banan väldigt löpvänlig och dåvarande svårigheter är numera mycket lättare pga cykelspår samt förändring i vegetationen. Banan är ca 5,6 km lång och passar alla från orange och uppåt.

För de lite mindre så har jag lagt en Gul-vit bana som är ca 2,7 km som man givetvis får springa med uppföljare om man vill det. Start och mål är på samma plats som övriga. Jag rekommenderar barn i GVG-gruppen att springa den här banan.

Plats:
Start --> Norra Rönnby
Mål --> Rocklunda

Tidpunkt:
Lördag 1/8, start förmodligen mellan 13 och 14.

Anmälan senast 23:59 fredag kväll sker här: https://eventor.orientering.se/Events/Show/31883

Max 50 deltagare så först till kvarn. Eventuellt kan vi öka på med en till startgrupp.

Då det förra gången var ont om A3-plastfickor så uppmanar jag alla att ta med det igen. Den här gången kanske det behövs :wink:

Mer info kommer i PM på Eventor ikväll alt. fredag kväll.

Till sist; jag skulle uppskatta om någon frivillig ville hjälpa till med att sätta ut/ta in kontroller. Svara gärna här i tråden så kontaktar jag er sedan. Tanken är att sätta ut kontrollerna på lördag fm innan och sen ta in dem direkt efter.

Mvh Johan

Kommentarer

Logga in eller registrera för att kommentera.