Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

Svartnatta svar önskas

Svartnatta tycks bli av vad det verkar nu. Vi har ju ett antal intresserade på UK sidan dock är det ju lite nya förutsättningar. Vi i UK velar lite hur vi ska göra men är inne på att anmäla lag om ni fortfarande vill tävla där. Givetvis ska vi vara noggranna och följa alla arrangörernas anvisningar isåfall. Därför skulle vi vilja ha en bekräftelse snarast hur ni som är anmälda vill göra. Gör detta genom att svara nedan eller kontakta någon av oss i UK. Anmälan är senast måndag kväll, så svara snarast, helst idag.
Mvh
UK, Johan, Anna och Ulf

Kommentarer

• Jag är fortfarande intresserad //Andreas N
  • Jag är också fortsatt intresserad//Kalle

• Jag är också intresserad. /Pontus
  • Daniel och Hans väljer att inte vara med på svartnatta i år! Vi spar det till nästa år.
  • Jag är intresserad av att springa, men är just nu sjuk. Sätt därför upp mig som reserv, så ställer jag upp om jag hinner bli frisk och det finns behov.
    Jonas J-T

• Jag är intresserad //Martin
  • Jag kan springa gärna H45 men kan även tänka mig H17. Jonas Lundin kan också springa 17 eller 45. Pussla ihop så att vi får fulla lag?
    I H13-16 är läget följande, Erik och Kristoffer vill springa. Sixten förkyld nu men vill springa om han är frisk, Elis har inte svarat ännu.

• Jag är intresserad!!

• Jag taggar svart natta nästa år istället..
  • Oj, hehe, från kristina menar ja också
  • Jag är intresserad /Noa Sjöstrand
  • Elis vill springa 13-16 så vi har två lag men en förkyld nu, men räknar med tillfrisknande

Logga in eller registrera för att kommentera.