Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

Eskilstuna nattserie tisdag 22 okt

Jag planerar att åka till Eskilstuna nattserie på tisdag (22 okt). Upplägget är som spik-cupen med tre olika banor och gemensam start. Se länk nedan för med info:
https://eventor.orientering.se/Events/Show/27550

Är det några i klubben som vill hänga på? Anmäl er i så fall genom att svara på detta inlägg.
Jag har plats i bilen att ta med passagerare.
Samling vid orientalen 17.00.

Start och mål är ute i skogen, så vi åker ombytta och har med ombyte att ta på efteråt innan hemresa.

mvh
Jonas J-T
070-2234341

Kommentarer

• Jag glömde köerna vid västjädra. Avresa är därför 16.45!
  • Är sugen på att se kartan. Upp i kartpärmen. Speciellt intresserad av kontroll 3. Många storbommar på den.

• Karta kommer så småningom till kartpärmen.
    Både mellan och långa hade två bo och gafflingarna var att att slingan innan man kom tillbaka togs åt olika håll. På långa banan var första boet kontroll 3/7. Winsplit visar för min del kontroll 1,

• Oj, bara halva texten kom med.
    Både mellan och långa hade två bo och gafflingarna var att att slingan innan man kom tillbaka togs åt olika håll.
    På långa banan var första boet kontroll 3/7. Mellan båda besöken av bokontrollen visar Winsplit bara min nr 6. Därför har de med min gaffling lång tid till den och kort tid tillbaka till boet. De som hade slingan åt andra hållet ser i stället ut att ha bomtid tillbaka till boet.

Logga in eller registrera för att kommentera.