Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

Boka bord WOC-stafett lördag 17/8

Som många säkert känner till så är det denna vecka VM i Orientering, som SVT sänder. I stan finns det ett antal sportbarer, där tex tävlingsledningen för "LaMaglia Rosa" har hängt för att planera. Just stafetten går på en sådan tid att det skulle kunna vara trevligt att hänga på en passande lokal för mat, dryck och sport på TV. Men det kanske är många fler i klubben som är intresserade av att hänga på? Om vi är ett litet större sällskap, så bör man boka bord skyndsamt.

Därför kommer här en liten inbjudan. Häng med till någon av stadens förrättningar och titta på sport, som sport ska vara när den är som bäst.

Svt sänder Lördag 17 augusti:
16.05-17.50 SVT1: Stafett damer och herrar
17.50-20.30 SVT2: Stafett damer och herrar
Mer info här: https://www.svt.se/sport/orientering/guide-sa-ser-du-orienterings-vm-i-svt

Hör av er personligen till någon av oss, eller svara här på forumet hur många platser man är intresserad av (senast på tisdag kl 21:30).
Mvh
/Anders & Johan
(Sahlén/Herbst)

Kommentarer

• Herbst*4 kommer.

• Fam Sahlén, 3 stycken.
  • Familjen Thapper kommer, 4 personer
  • Westmans 2 personer.
  • Klubbtränarn, 1 person.
  • Lindgren 3 personer.
  • Palm 3 personer

• Nu har jag bokat bord för 20 personer på Olearys.
    /Anders

• Johan S (kanske någon till från familjen)
  • Bordsbokningen utökad till 24 personer.

• Har idag rekat lokalen, och "tvingat" folk till att titta på och fira Toves VM-guld. Lokalen fungerar. Bra bild, bra ljud, bra mat och dryck, och framförallt bra sport.

Men följande gäller: ”Då vill vi bara informera er att game day meny som gäller tanke på att ni är så många. Bifogar dig menyn. Kolla med dem andra vad dem ska äta och återkom så snart som möjligt.”
    Alltså: Återkom till mig så fort som möjligt, senast fredag 11:45, sedan lägger jag beställningen (helst tidigare). Det finns även barnmeny (hör av er till mig om ni önskar den). De kan självklart hantera allergier, meddela om detta i så fall.

Meny:
    O’Learys Buffalo Wings 10 pcs, 149:-

Fish 'n Chips, 185:-

BBQ Glazed Ribs, 199:-

Classic Caesar Salad with Chicken, 179:-

Ray’s Hot Chili Burger #77, 175:-

Boston Celtic BBQ Cheeseburger, 165:-

Veggie Falafel Burger, 175:-

Maila (anders@sahlen.se) eller SMSa (0702566250) er beställning till mig ASAP, med eventuella tillägg, kommentarer eller allergier.
    Önskar ni mer kunskap om maten: https://olearys.se/vasteras-bowling/food/
    Mvh
    /Anders

Logga in eller registrera för att kommentera.