Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

Medlemsavgift 2019 - uppdatering

Som ny ansvarig för medlemsregistret har jag så sakta börjat lära mig hur avgiftshanteringen ska gå till. Om centrala supporten har rätt ska de som inte betalat in avgift för 2017 eller 2018 inom kort få en påminnelse från systemet. Om inte kommer det bli ett separat mail.

Det är ett antal som ännu inte betalat in sin medlemsavgift för 2019. Kan bero på många mail, mail i spamfilter eller något annat. För de med barn o ungdomar under 18 kan det även bero på att info om vad som ska betalas inte kommit ut...
Har som sagt varit lärorikt att ta sig in i systemet :-)

Om någon läser detta eller fått ett mail om avgift och har lagt ner orienteringen så uppskattar jag ett mail om detta. Sparar en hel del tid för mig att kunna inaktivera de som inte vill eller kan vara med längre.

I första utskicket blev avgifterna i många fall fel. Jobbar på att komplettera med info om vilka som är passiva medlemmar. Dessa betalar 100 kr. Träningsmedlemmar betalar 600kr. Under 20 år och för studerande upp till 25 är det 500kr som gäller. För övriga ska avgifterna stämma.

Om någon har frågor eller funderingar går det att nå medlemsregistret via
medlemsregister snabel-a vasterassok punkt se

/David

Logga in eller registrera för att kommentera.