Välkommen!

Du verkar vara ny här? Om du vill vara med, klicka på en av följande knappar:

Sprint-DM stafett 2019

Nu finns sprint-DM stafetten upplagd på UK-sidan. Anmäl dig så att vi får många lag som springer för VSOK. Alla klasser finns upplagda på UK-sidan, välj den klass du önska delta i. Sista anmälan på UK-sidan 14/5.
Länk till UK-sidan:https://uksidan.vasterassok.se/events?sortBy=created_at
Länk till sprint-DM i Eventor: https://eventor.orientering.se/Events/Show/23609

Kommentarer

• Hej! Jag såg att vi skulle få ihop 2 D21 lag, men att det finns 5 pers som vill springa. Skulle jag kunna hoppa in nu lite sent så får vi ihop 3 hela lag? Jag och Emilia skulle gärna springa tillsammans. /Ida Larsson
  • Ok, fixar det/ Ulf
  • Tack så jättemycket Ulf! /Ida
  • Sådär, 3 damlag anmälda, kontakta min advokat om ev. klagomål på uttagningen./Ulf

• Har också anmält 7 H21 lag så alla som är anmälda får springa. Uttagning kommer. Har också anmält ett H50 lag, här finns bara en anmäld (Fredrik D), så om någon ytterligare hugad vill springa är det bara att säga till, annars får undertecknad offra sig...
    //Ulf

• missa helt å hållet anmälan men jag vill springa ändå /klarin

• Andreas N och Noa S missade anmälan och vill vill jättegärna springa H21 klassen tillsammans.
  • Jag kan köra H21 om det underlättar planeringen :)
    /Fredrik D

• UlfUlf
    redigerade May 19

Nu har jag anmält 2 nya H21 lag för att få med Klarin, Fredrik, Andreas och Noa. Stryker H50 laget. Klarin får som straff för sin sena anmälan springa H21, men om det blir något återbud i H16 får han springa där så får vi se hur vi stökar om. Nästan värre än 25 manna detta...

//Ulf

• Fler som slarvat och missat anmälan.
    Men eftersom I've got the power i Eventor så har jag gerilla-anmält ytterligare ett lag i H21. Törnqvist Snabb på 1:a och Törnqvist Långsam på 2:a.
    Hoppas UK inte misstycker ;)
    /Stefan

• Härregud!😱
  • Undrar hur detta fungerade innan internet fanns :D

• Då hade vi en anmälningsansvarig. I god tid så kryssade man i sig i en pärm som fanns i klubblokalen vilka tävlingar man ämnade deltaga i. Anmälan skulle vanligtvis vara inne 14 dagar för tävlingen. Tog lite tid att trycka banor med mulletryck, lotta manuellt samt skriva en startlista på skrivmaskin och sedan skicka en startlista till varje klubb. Brukade komma på onsdagar. Sedan så räknade reseansvarig ut hur lång tid det tog att åka till tävlingen. La ut samlingstid under tävlingssekreteraren i VLT för samåkning. På startlistan som låg i klubbens brevlåda stod även samlingstiden angiven. Not. för er som är yngre. Detta var inte på stenåldern utan gällde långt in på 90-talet/BABBE

• Nu finns H21 lagen inlagda i Eventor. Meddela ev. återbud till UK.
    //UK Johan Herbst och Ulf Hamrefors

Logga in eller registrera för att kommentera.